dissabte, 26 de desembre del 2009

Amb el solstici d'hivern arriba la Neus

Aquest Nadal no he tingut sopars multitudinaris. No m’he prodigat socialment, ni dinars, ni sopars, ni quintos de Nadal. I per Cap d’any no sortiré de festa, que carai, com si fos obligatori divertir-se fins veure sortir el sol. Tampoc sé quin número ha estat el de la grossa, però suposo que si m’hagués tocat, algú trucaria. El que passa és que tampoc agafo totes les trucades. Va com va, com deia l’Ovidi. De fet, no sé que passa al món, doncs des de diumenge que no encenc ni la tele ni la ràdio. La última notícia exterior que em ve al cap és la del Barça de les sis copes. Perdó, de les SIS COPES. Ep, i nos us penseu que estic trist o que com fa molt de fred i neva a tot el país prefereixo quedar-me a casa tancat. Simplement és que ha amb el fred, amb el solstici d’hivern, ha arribat la Neus i hem decidit passar un Nadal diferent, estrenant família de tres i gaudint de cada un dels minuts que passen. Així de maco, així de senzill!

6 comentaris:

Marc ha dit...

Felicitats Xesco! m'ho va xivar la tere abans d'ahir al quinto. disfruteu-la molt, gaudiu de cada dia que passen volant! Cuideu-vos molt, dona-li un petonàs a l'Espe de part meva i sigueu feliços. Bon nadal!!!!

Anònim ha dit...

I que gaudiu molts anys!! besets

el perdiguer

Secretari ha dit...

Ara t'aprimaràs

Anònim ha dit...

NEUS PEL DESEMBRE
BON ANY PEL QUE VE.
Moltes felicitats!
SI EL DESEMBRE AMB NEUS VE
EIXAMPLA EL GRANER perquè DESEMBRE NEVAT, BON ANY DE BLAT.
Això sí, té raó el secretari... PEL DESEMBRE, GELADES I NEVADES I LLARGUES MATINADES: aquest nadal t'aprimes segur!
Però valdrà la pena perquè ANY DE NEUS SENYORIALS, A L'ESTIU PASTURES FRESCALS.
Enhorabona amics!
Benvinguda Neus!

Clara, Laura i Josep

Oriol Roda ha dit...

Si, arriva la neuS i ja no esteu solS juas juas juas!!!

Arnau Boix i Pla ha dit...

Segur que la Neus està encantada de tindre uns pares com vosaltres, MOLTES FELICITATS DE NOU!