dimarts, 12 de setembre del 2006

Reflexionant amb tota la gal?xia

Viviem en una ?poca en que les ?niques cartes que arriben s?n del Banc, on els mails han escur?at la prosa i els SMS han posat en peu de guerra als fil?legs. La manca de temps, diuen, ha fet que la societat no tingui temps per a escriure i a vegades, ni per a llegir. La tele, els anuncis a tot arreu i la societat de la sobreinformaci? fan que el temps que tenim (i que ?s el mateix que ten?em abans) no sugui suficient per a escriure. El temps ?s sempere el mateix: minuts i hores componen el dia, els dies les setmanes i les setmanes els mesos. Com distribuim el nostre temps hauria de ser cosa nostra. Potser al segle XXI la llibertat consisteixi en disposar del teu temps i fer amb ell el que et vingui de gust. Escriure, llegir, passejar, estimar, mirar el cel, descansar, no fer res (a vegades aix? sembla dif?cil), viatjar.... Jo vull escriure i vull aprofitar el poc temps que tinc en explicar-vos all? que a mi m'agrada: Viatjar, estar amb l'Espe, la muntanya, la mobilitat, els bons discos, els llibres... i mirar d'aquesta manera de controlar una mica millor el meu temps, guanyant temps per a reflexinar i aconseguint aix?, ser una miqueta m?s lliure. Apa, petons a tots i totes.